top of page
All Posts


Hvordan utnytte influencere for å rangere høyere i sosiale søk
Ifølge TikTok bruker 57% av brukerne søkefunksjonen, og 23% søker etter noe innen 30 sekunder etter de har åpnet appen. Påstand: De fleste annonsører har ikke utforsket mulighetene innen Social SEO. Her finnes det fortsatt uforløst potensial. Så hvordan man kan utnytte influencere for å rangere høyere i sosiale søk? Hvor finner de ulike generasjonene informasjon om merkevarer og tjenester? Kilde: GWI core q1 2023 Gen Z er i førersete med søk i sosiale medier, med Millennials
dovle05
Oct 142 min read


Nano/Mikro/Makro/Mega - influencer ..kan du forskjellen?
..dette er de internasjonale klassifiseringene av influencere. Jeg får ofte forespørsler om jeg kan hjelpe til med å kjøre aktiviteter med mikro -influencere i Norge eller i Norden. I mange tilfeller er det helt riktig ordbruk, men mange ganger tror jeg "mikro -influencere" blir brukt, uten helt å vite hva det betyr. En mikro -influencer i Norge kan være forholdsvis stor, i forhold til hva man kanskje oppfatter som "stor" i USA. Her er en enkel guide til de ulike klassene 👇�
dovle05
Oct 141 min read


Lykkes med influensermarkedsføring gjennom hele salgstrakten
Influencer marketing eller influensermarkedsføring, på godt norsk: Du kjenner til det, og (vi håper) du digger det. Hvorfor? Fordi det fungerer og dominerer trendene inne markedsføring akkurat nå. La oss se på hvordan lykkes med influensermarkedsføring gjennom hele salgstrakten: Influensermarkedsføring(IM) endrer seg. Dagene der vi sponser en influenser og håper på det beste, er over. De virkelig gode markedsførerne gjør integrert IM, og bruker influensere gjennom hele kunder
dovle05
Oct 145 min read
bottom of page